Watersportvereniging de Beuningse PlasWanneer: 4 Maart 2013
Tijd: 19.30 tot 22.00 uur
Waar: Basisschool De Dromedaris, Wolfsbossingel 105

Informatie over de zandwinning

Deze avond starten we met informatie over de zandwinning. Wethouder H. Plaizier en de heer B. Berendsen van de gemeente Beuningen zijn deze avond aanwezig. Samen met de heer W. Bovendeur van MNO Vervat geven zij tussen 19.45 uur en 20.30 uur een toelichting over de zandwinningactiviteiten die tussen 2013 en 2017 plaatsvinden. Ook niet-leden van Watersportvereniging De Beuningse Plas zijn deze avond van harte welkom.

Wat staat er op de agenda op 4 maart?

19:30 uur Ontvangst en koffie
19:45 uur Informatie Zandwinning de Beuningse Plas (ook voor niet-leden)
Uitvoerder MNO Vervat. Dhr. W. Bovendeur.
Gemeente Beuningen. Wethouder Dhr. H. Plaizier en Dhr B. Berendsen
20:30 uur Start Algemene Ledenvergadering

Niet-leden zijn van harte welkom bij de algemene ledenvergadering, maar hebben geen stemrecht.

Agenda:
1. Opening, notulen en in/uitgaande post.
2. Bestuur en organisatie, verkiezing nieuwe bestuursleden.
Kandidaat bestuursleden:
* C. van Huijkelom (secretaris)
* B. Gerritsen (activiteiten)

3. Toelichting activiteiten en financiën 2012. Verslag kascommissie.
4. Activiteiten agenda en begroting 2013. Inclusief vaststellen contributie 2013.
5. Bouw clubhuis.
6 Overige punten uit de vergadering.

Mist u onderwerpen die u graag wilt bespreken? Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. uw vraag of vul deze in bij Vragen of opmerkingen in het invulscherm.

22:00 uur Sluiting en borrel

Aanmelden kan heel gemakkelijk

We horen graag uiterlijk 2 maart of u aanwezig bent. U kunt zich niet meer aanmelden.