Wethouder De Klein heeft zijn excuses aangeboden aan Watersportvereniging de Beuningse Plas over de trage voortgang rondom het clubhuis. Dit deed hij in de talkshow 'De Publieke Zaak' van Webtv. De watersportvereniging hoopt al tijden te kunnen beginnen aan de bouw van een nieuw clubhuis, maar vooralsnog zonder succes. Volgens de wethouder is "het gewoon op de stapel blijven liggen" en heeft de watersportvereniging daarom onnodig een jaar verloren. Hij hoopt nu dat er op een zo kort mogelijke termijn en in een zo kort mogelijke procedure met de bouw begonnen kan worden.

Inge Hermans, voorzitter van de Beuningse Plas, gaf in de uitzending aan dat ze na de laatste gesprekken met de gemeente het idee heeft dat er schot in de zaak zit. Het hele gesprek tussen wethouder De Klein en Inge Hermans is vanaf woensdag tot en met zaterdag een aantal keren te zien op Webtv.

Bron: www.webfm.nl