Op zaterdag 30 augustus kun je als lid weer GRATIS meedoen aan de sfeervolle Water en Vuur avondtocht in de Beuningse Plas.

Bij slecht weer vieren we het feest rondom het clubhuis met vuur en live muziek. Dus we gaan er sowieso een feestje van maken! Want dit jaar maken we er extra feestje van, omdat we deze dag ook de officiële opening van ons clubhuis vieren.

Inschrijven kan niet meer.

watervuur

Het programma:
19.00 uur - Vuurkorven gaan aan en de kinderen kunnen marshmellows, broodjes en worstjes gaan roosteren. Scouting Beuningen'76 is van de partij en bouwt een waterwaardig bouwwerk. Take 3 verzorgt bij het clubhuis gezellige live muziek

20.30 uur - Officiële opening van het club- en boothuis door burgemeester Van Eert en wethouder De Klein

21.00 uur - In de buurt van de Lagunestraat, het ganzenmeertje en rondom deze vaargeulen varen de verlichte en versierde bootjes door wijk bij droog weer. Anders worden de feestelijkheden rondom het clubhuis voortgezet.

22.00 uur - Afsluiting bij het clubhuis met een hapje en een drankje rondom het vuur.

Foto: Hai Voeten / De Gelderlander Water & Vuur 2010

Hieronder de definitieve routekaart voor de Water & Vuurtocht 2014, dus met de locaties waar de hapjes worden uitgedeeld. Bij slecht weer staan de hapjes natuurlijk rondom het clubhuis.

kaart waterwegen Water en Vuur 2014a