Een nieuw watersportseizoen komt er aan. Een seizoen waarin we voor het eerst gebruikmaken van ons clubhuis. En een seizoen waarin we –ook voor het eerst- op zondagen geopend zijn.
We starten zondag 9 juni met ons openingsfeest. Een volle dag met een leuk programma voor jong en oud met als afsluiting een lekkere BBQ.
Inschrijven kan niet meer.

Het programma

We starten om 15.00 uur en we eindigen rond 21.00 uur.

Vanaf 14.30 uur ben je welkom om op activiteiten in te tekenen. Voor sommige onderdelen geldt vol=vol.

Wat kun je verwachten:

Tot 8 jaar:

• Luchtkussen
  • Pony rijden
  • Kleurplatenwedstrijd
  • Bootvlag kleuren

Vanaf 8 jaar tot 10 jaar:

• 15.30 tot 17..30 uur: waterzakslaan
  • Waterbak lopen

Vanaf 10 jaar:

• 15.30 tot 17.30 uur: Survivalparcours op het water

opening201069

Voor alle leeftijden:

• 17.30 uur: Demo kanovaren
  • 14.30 uur: Demo surfen
  • K1 varen en Aquaskipper
  • Informatie over de zondagopeningen, inschrijfbalie voor activiteiten

p1040321 DSC02702

Gezellig eten en drinken

Drank en eten gaat dit jaar weer op inschrijving. Vergeet je dus niet vooraf aan te melden.

Op de dag zelf ligt er dan voor alle aangemelde deelnemers (volwassenen én kinderen) een envelopje met (voldoende) bonnen klaar! Zo zorgen we ervoor dat er voor iedereen wat lekkers klaarstaat. Ook als je wat later wilt aanschuiven. Meldt je ’s middags even aan bij de bar. Je ontvangt dan een consumptiebon die je later voor de BBQ kunt gebruiken.

Om 18.00 uur vindt de prijsuitreiking plaats en daarna starten we met onze gezellige BBQ.

Nog geen lid van de leukste watersportvereniging van Beuningen?
Klik dan op deze link.  Print het uit, vul het formulier in (voorzien van een handtekening) en geef het af bij een van de bestuursleden.

Niet leden (volwassenen en kinderen) zijn altijd welkom om even te komen kijken.
Voor maar € 5,- kan iedereen mee doen aan onze activiteiten en de BBQ op 9 juni.

Waar vieren we ons seizoensopeningsfeest?

Bij ons nieuwe clubhuis W.S.V. De Beuningse Plas aan de Verlengde Reekstraat 1a.
We zijn nog niet klaar, maar we zijn trots op wat er nu al staat.

Kom dus zeker een kijkje nemen!

Inschrijvingen voor nieuwe cursussen zijn geopend

Alle leden kunnen ook weer inschrijven voor de kanocursussen en zeilcursussen van dit jaar. De eerste kanocursus is op zaterdag 15 juni.

Data zijn onder voorbehoud ivm de weersomstandigheden en het aantal aanmeldingen.

Zondagopeningen

Voor het eerst zijn we tijdens het seizoen op alle zondagmiddagen van 14.00 tot 17.00 uur geopend. Kun je zeilen? Heb je kano-ervaring? Of wil je weer eens surfen?

Kom dan op 9 juni naar de informatietafel voor meer informatie over de voorwaarden en schrijf je in.
Natuurlijk kun je op deze zondagen ook altijd met je eigen bootje even aanmeren om gezellig iets te komen drinken in ons clubhuis.

W.S.V. de Beuningse Plas, Activiteitencommissie.