Watersportvereniging de Beuningse PlasBeleef de Beuningse Plas vanaf het water

Ook dit jaar organiseert Stichting Perspectief weer een seniorenweek. Van 2 tot en met 6 juli kunnen inwoners van de vier kerkdorpen van Beuningen deelnemen aan bijzondere, leuke, interessante, ontspannende activiteiten, lezingen en workshops.  Deze week wordt door de verschillende seniorenverenigingen in samenwerking met stichting Perspectief georganiseerd.

Op maandag 2 juli en woensdag 4 juli kunt u om 20.00 uur plaatsnemen in een van de vele bootjes van de Beuningse Plas. Watersportvereniging De Beuningse Plas vaart u een uur lang rond in deze nieuwe waterrijke buurt en laat u een hele andere kant van Beuningen zien. Na afloop van deze vaartocht staat er kop koffie of thee met wat lekkers voor u klaar. Vanaf de nieuwe locatie van de vereniging aan de Verlengde Reekstraat bij Manege La Grande varen de bootjes uit. U kunt zich vooraf aanmelden door een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via Stichting Perspectief 024 – 6750939. In de brochures van de Seniorenweek zit achterop ook een kaart waarmee u zich schriftelijk kunt aanmelden. De kosten zijn € 5,- per persoon.

Watervuur2011

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Inge Hermans, e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met vriendelijke groet,

Inge Hermans/Brenda Gerritsen