Evenals voorgaande jaren gaat het waterseizoen bij Watersportvereniging de Beuningse Plas weer feestelijk van start op zondag 03 juni. Er zijn diverse kijk-en doe-activiteiten op en aan het water.

Voor de jongste jeugd (tot 8 jaar) o.a een springkussen en pony rijden en voor de oudere jeugd is er vlot bouwen én vlotvaren in samenwerking met Scouting Beuningen: Welk team gaat met zijn vlot het snelste om het Ganzeneiland ? Verder is er nog een zeilsimulator aanwezig. Rond 18.00u zal het vuur branden voor een heerlijke barbecue van de Keurslager! Deelname is gratis voor leden.
Je kunt niet meer inschrijven.

opening201180

Opening 2011

Het clubhuis is bijna klaar !
Een aantal vrijwilligers heeft enorm hard gewerkt om het nieuwe clubhuis te realiseren. Wij bedanken namens het bestuur alle vrijwilligers die zich met de bouw van het clubhuis hebben bezig gehouden !

Bouw clubhuis mei 2012 Bouw clubhuis mei 2012

De locatie is nu niet meer te missen. Het clubhuis is te vinden richting paarden manege "La Grande" (links van de weg aan de waterkant). Alle leden van WSV De Beuningse Plas zijn welkom !

Middagprogramma 15.00-17.30u:

Jongste Jeugd:

• Diverse spelletjes
  • Pony rijden
  • Springkussen

Oudste Jeugd:

• Vlot bouwen in samenwerking met Scouting Beuningen (14:30)
  • Wedstrijd vlot varen (welk team vaart het snelste om het Ganzeneiland heen)
  • Zeilsimulator

Avond programma 18.00u-21:00:

• 18:00 21:00 BBQ/feestavond

opening201157