Watersportvereniging de Beuningse Plas

Zaterdag 27-08-2011 was het al weer de vierde keer dat Watersportvereniging de Beuningse Plas de Water & Vuurtocht organiseerde. Het regende bijna de hele dag, maar van aflasting was geen sprake, omdat op buienradar was aangekondigd dat het vanaf 18:00 droog zou blijven. Meestal klopt daar niets van, maar de gok pakte die dag gelukkig goed uit. Het werd dan ook een prachtige avond met ideaal weer voor de Water & Vuurtocht.

Water & Vuur 2011

Water en vuur 2011, foto: Liesbeth Torenbeek

Er hadden zich ongeveer 135 leden ingeschreven en na een gezellige barbecue stapte men rond 21:00 (toen het donker begon te worden) in de bootjes. Deze waren weer prachtig versiert en verlicht. In een lange stoet gingen de bootjes door de Beuningse Plas, en voor het eerst ook richting de Wolfsbossingel, waar de doorgang onlangs tot stand gekomen was. Onderweg werden er verschillende hapjes uitgedeeld en speelde er muziek.

Na de tocht van ongeveer anderhalf uur kwamen de boten weer terug. Vervolgens was er nog een gezellige bijeenkomst en werd er nagepraat over deze geslaagde avond. Foto's van deze tocht heb ik in het fotoalbum geplaatst (71 stuks). Voor een directe link klik HIER.

Water & Vuur 2011
Water en Vuur 2011, foto: Rudo Hermsen