Zondag 15 mei 2011 was weer de traditionele opening van het Watersportseizoen. We hadden geluk dat het weer (tegen de verwachting in) ons redelijk mee zat. Er is geen druppel gevallen en de zon liet zich veelvuldig zien.
Het was een gezellige happening waar ongeveer 85 leden op af kwamen.

opening2011a
opening2011b
opening2011c
opening2011e
opening2011f
opening2011g
Opening2011h
opening2011k
opening2011M
start stop bwd fwd
De middag werd gestart met spelletjes voor de kleintjes en survival spelletjes in- en rondom het water voor de iets oudere jeugd. Dit alles onder leiding van Tanja en Koen, die het programma erg leuk in elkaar gezet hadden.

Daarna was het de beurt aan de dames van Aqua Novio 94, die een professionele synchroon zwemdemo gaven in de Beuningse Plas! Dit gebeurde onder moeilijke omstandigheden (koud water en weinig zicht onder water zodat men elkaar niet goed kon zien). Desondanks werd er een spetterende en professionele show gebracht met opzwepende muziek, die men goed volgen vanaf de brug.

De aangekondigde demo van een zeilsimulator ging niet door vanwege een defect. Dit hebben we dus nog tegoed bij een van onze andere activiteiten.

Vervolgens werden de prijzen uitgereikt aan de winnaars van de spelletjes en ging er een gezellige barbecue van start met lekkere hapjes en als afsluiting een heerlijk ijsje van Lillys.  Wij willen alle vrijwilligers en iedereen die heeft meegeholpen nog hartelijk bedanken voor hun hulp.

Klik HIER voor het fotoalbum met 202 foto's.

(Foto's: Rudo Hermsen / Sandra Arntz)

Namens de activiteitencommissie,

Rudo Hermsen