Ook dit jaar organiseren wij weer het "Dauwvaren" op Hemelvaartsdag, met aansluitend een ontbijtje. Dit jaar is dat op donderdag 02 juni 2011. Verzamelen om 6.00! De startplaats is de ons toegewezen stek richting manage "La Grande" (links van de weg).

Het is een bijzondere ervaring om in alle vroegte door de sloten en vaarten te varen. Het is echt iets voor mensen die houden van vroeg op staan, maar we moeten wel stil zijn voor de uitslapers.

dauwvaren2010 (19)

dauwvaren2010 (24) dauwvaren2010 (30)
Dauwvaren 2010

Het start en eindpunt bepalen we nog nader, afhankelijk van het aantal deelnemers. Deelname is dit jaar niet gratis, we vragen een kleine bijdrage vanwege het ontbreken van sponsoring. Alleen leden kunnen deelnemen.

Wel even opgeven via het inschrijvingsformulier! Eventuele afgelasting vanwege slecht weer, zal per mail gebeuren!

Je kunt niet meer inschrijven

Namens de activiteitencommissie.

3.gif