Evenals voorgaande jaren gaat het water seizoen bij Watersportvereniging de Beuningse Plas weer feestelijk van start met diverse kijk-en doe-activiteiten op het water. Natuurlijk ontbreken hapjes en drankjes niet! De barbecue zal ontstoken worden en de middag zal feestelijk opgeluisterd worden met muziek. Deelname is gratis voor leden en voor het eerst op de locatie waar ons toekomstige clubhuis moet komen te staan. Dus komt allen, het wordt zeker een gezellige middag!

We zullen een aantal party-tenten plaatsen zodat u de locatie niet kunt missen. De locatie is te vinden richting paarden manege "La Grande" (links van de weg aan de waterkant). Alle leden van WSV De Beuningse Plas zijn welkom.  Je kunt niet meer inschrijven.

Opening 2010

Aangewezen locatie Clubhuis WSV de Beuningse Plas
Toekomstige locatie clubhuis wsvdebeuningseplas tegenover manege "La Grande".

Programma in een notendop:

12:00   Ontvangst
13:00 - 16:00  Spelletjes voor de kleintjes/ survival estafette voor de jeugd.
16:00 - 17:00  Demonstraties schoonzwemmen (Aqua Novio)/zeilsimulator
15:30:  K1 wedstrijd
16:30:  Prijs uitreiking wedstrijden
17:00:  Start Barbecue en o.a. een lekker ijsje van Lilly's (gratis voor leden).

Programmawijzigingen voorbehouden.

Namens de activiteitencommissie,