Beste leden,

Zoals vermeld in een eerdere nieuwsbrief organiseren wij op zondag 30 juni ons jaarfeest. Het belooft een gezellige dag te worden vol waterpret! Kom jij ook?

Als onderdeel van ons jaarfeest organiseren wij ook een barbecue. Aanmelden hiervoor is verplicht.

Aanmelden kan niet meer.

Voor de barbecue (inclusief twee consumpties) vragen wij voor leden de volgende bijdrage:

• €10,- voor kinderen t/m 14 jaar oud
  • €15,- voor volwassenen en kinderen vanaf 14
  • De kosten voor niet-leden/introducees bedragen €20,-. Betaling vindt ter plekke plaats op zondag 30 juni.

Voor de andere geplande activiteiten vind je onderstaand een tijdschema.

Hopelijk tot 30 juni!
Tessa van Wijk, secretaris WSV De Beuningse Plas

Tijdschema

Tijdstip Activiteit
14.00 Start
14.00 Kano-estafette
15.00 Zeilparcours (mits genoeg wind) & touwtrekken
16.00 Kanolimbo
17.00 Begin BBQ (aanmelden verplicht)
Continu K1-proef / Buikglijbaan

Wij zoeken vrijwilligers! Ben je geïnteresseerd, kom een keer langs bij het clubhuis en laat het ons weten!

jaarfeest-fotocollage.jpg

Uitdrukkelijk willen we hierbij melden dat het gebruik van de attracties voor eigen risico is. We raden kinderen aan om water- of surfschoentjes te dragen omdat aan de waterkant soms schelpen kunnen liggen met scherpe randjes.

Tot ziens langs de waterkant !
Namens de activiteitencommissie