Logo wsvdebeuningseplasOp zaterdag 10 juli is er weer het JAARFEEST. Het programma is weer goed gevuld, met meerdere activiteiten op en langs het water, voor jong en oud! Voor de kinderen hebben we ook dit jaar weer een geweldige stormbaan op het water, een waterglijbaan, springkussen en ponyrijden. We organiseren ook een aantal spelletjes langs de kant, zodat ook de jongste kinderen zich zullen vermaken. Afsluitend houden wij weer een gezellige barbecue. De verschillende activiteiten starten vanaf 14:00 uur, de BBQ zal ca. 17:30 aan gaan.

AANMELDEN KAN NIET MEER

Kosten deelname en barbecue:

• Leden: 5 euro voor volwassenen en 2.50 voor kinderen.
  • Introducees: 10 Euro

Graag introducees ook van te voren aanmelden en op de dag zelf even melden bij de bar in ons clubhuis. Voor deelname aan de barbecue vragen wij iedereen die vooraf aangemeld is om zijn/haar naam aan te vinken op de presentielijst bij ons clubhuis.

jaarfeest-fotocollage.jpg

Uitdrukkelijk willen we hierbij melden dat het gebruik van de attracties voor eigen risico is. We raden kinderen aan om water- of surfschoentjes te dragen omdat aan de waterkant soms schelpen kunnen liggen met scherpe randjes.

Tot ziens langs de waterkant !
Namens de activiteitencommissie

Inge Hermans