Download als een iCal bestand
Water & Vuurtocht 2023
Zaterdag, 09 September 2023, 19:00
Hits : 3276

Beleef de Beuningse Plas vanaf het water! Neem per boot deel aan deze vaartocht over de Beuningse Plas! Na marsmellows roosteren boven het kampvuur voor de kinderen tussen 19:00 en 20:00 uur gaat de tocht van start om 20.30 uur. Bij vallen van de duisternis zet je per boot koers richting het Ganzeneiland en de Slottuin. Onderweg vaar je langs spetterende muziek- dans-, poezie en DJ-optredens ! De vaartocht begint en eindigt bij het clubhuis aan de verlengde Reekstraat. We sluiten de tocht dansend op het water af met DJ Seven. Dit evenement is ook lopend en met de fiets toegankelijk.

Leden kunnen gratis deelnemen, introducees: 5 euro voor kinderen, 10 voor volwassenen. Aanmelden kan binnenkort. Houdt de website in de gaten: www.wsvdebeuningseplas.nl Bekijk hieronder de flyer met de route!

aanmelden-button.jpg

watervuur2014-119 Watervuur2014p