Download als een iCal bestand
Zeilcursus deel 1/2
Zondag, 17 Juni 2018, 11:00 - 14:00
Hits : 665
Contact Jan-Willem Jutte

Ben je tussen de 8 en 14 jaar? En heb je zwemdiploma A en B? Dan kun je als lid van de vereniging op zondag 17 juni en zondag 1 juli  meedoen aan de cursus zeilen. De tijden zijn: van 11.00 tot 12.30 en 12.30 tot 14.00. Je leert de basis van het zeilen. Eerst krijg je een stukje theorie over zeilbegrippen, techniek en vaardigheden. Daarna ga je zelf het water op met een optimist.

Doelstelling is om de grondbeginselen van het zeilen te leren, waarbij een stukje theorie over zeilbegrippen, techniek en vaardigheden gecombineerd wordt met natuurlijk het zeilen zelf. De nadruk zal liggen op de praktijk; het moet vooral leuk zijn! Maar we willen zeker ook iets bijbrengen.

Heb je vorige jaren al meegedaan aan de cursus? Geef je dan nu ook op. Met meer ervaring mag je namelijk ook zelf tijdens de zondagopeningen een optimist huren. Zo is je vaarkaart sneller gevuld!

aanmelden-button.jpg

optimisten p1040187

De cursus wordt gegeven door Jan-WIllem Jutte en duurt twee dagdelen: (afhankelijk van het aantal deelnemers kan het programma veranderen).

Binnenkort volgt meer informatie.

Locatie Clubhuis
Tel: +31-614497125