Nieuws

Watersportvereniging de Beuningse PlasOp zaterdag 11 juli kunnen ochtendmensen genieten tijdens het Vroege Vogel Varen bij Watersport Vereniging de Beuningse Plas. We willen om 8 uur vertrekken voor een tochtje door de wijk. Na een uur varen hebben we een gezellig gezamenlijk ontbijt in ons clubhuis.
Voor leden is deelname gratis. Niet-leden betalen 5 euro. Heeft u zelf geen boot maar wilt u wel graag mee varen, neem dan contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Aanmelden kan niet meer.

dauwvaren2010 (19)

Je kunt ook al aanmelden voor de volgende activiteit:

Klik HIER om je aan te melden voor de Kanoexperience (zo 6, zo 13 en zo 27 september).

Voor meer activiteiten kijk geregeld op de agenda (aan de rechterkant van deze website of helemaal onderaan wanneer je de website oproept op je telefoon).