Logo wsvdebeuningseplasAlgemene Ledenvergadering
alvAls de zon even heerlijk schijnt, lijkt het voorjaar al heel dicht bij. Dit betekent dat de Watersportvereniging ook weer op gang gaat komen. We zijn begonnen met de voorbereiding van de Algemene Ledenvergadering die gepland staat voor maandag avond 16 Maart. Noteer deze datum alvast, er volgt nog meer informatie. Wij gaan de komende weken de planning van de activiteiten doen, dus als er ideeen zijn, geef het dan door via deze LINK, dan nemen we de ideeën mee in de planningsbespreking.

Zandwinning
zandwinningbeuningenDaarnaast is er in de afgelopen maanden voor de zandwinning het een en ander gedaan. Onder andere is de ontgrondings-vergunning bij de gemeente aangevraagd. Onderdeel van deze vergunning is informatie over de afgraving van de oevers en de invloed van de zandwinning op de waterstand. In een vergadering van de klankbordgroep is hier uitgebreid bij stil gestaan. Via deze LINK kunt u het verslag van de vergadering lezen. Met betrekking tot de tijdslijn van het graven van de watergeul is geen wijziging tot nu toe: eind 2015 moet de gehele oeverinrichting klaar zijn. Daar de aanvraag van de vergunning volgens planning is verlopen, verwachten we in het voorjaar de werkzaamheden te kunnen zien.

2013opening24

Meehelpen?
Interesse in bestuur- of commissie lidmaatschap? We zoeken altijd naar nieuwe vrijwilligers die willen helpen de vereniging verder vorm te geven.

Dit kan zijn als ervaren watersporter meehelpen met de cursussen en de zondagmiddagen, of als klusser om het clubhuis en de tuin verder af te maken, als hulp achter de bar, of om in contact met het waterschap en de gemeente onze belangen te behartigen. Meld je aan via deze Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., dan nodigen we je uit voor een vrijwilligers-avond waarin we informatie geven over de plannen en hoe je ons kunt helpen in het komende seizoen.

kanoexperience2014_24foto

Toch nog even winter?
Het liefst wil ik nog even schaatsen en dan natuurlijk de nieuwe doorgang vanaf het ijs bekijken, onder de appartementen door. Mocht dit nog plaatsvinden, dan organiseren we een activiteit op het ijs. Zo niet: tot binnenkort op het water.

Inge Hermans

Inge Hermans