Wist u dat wij namens de leden van de watersportvereniging, de gemeente Beuningen en MNO vervat gevraagd hebben om de Beuningseplas aan de kant van de wijk zo vlug mogelijk te ontwikkelen…voor eind 2016! Beide partijen zijn deze week weer met elkaar om de tafel gaan zitten. We houden u op de hoogte als er nieuwe ontwikkelingen zijn.

Deze week hebben wij ook onze eerste bord sponsor aan de vereniging verbonden!! Hans Dekker Automobielen draagt de vereniging een warm hart toe. Hans is vooral in de opstart jaren ook als lid erg actief geweest. En wil ons nu financieel een steuntje in de rug geven!

Banner

Het botenhuis/clubhuis begint steeds meer zijn definitieve vorm te krijgen. Een aantal vrijwilligers heeft daar veel tijd en energie in gestoken. Het clubhuis heeft sinds eind augustus nu naast een geheel uitgeruste keuken ook twee toiletten en een douche. Aangezien de kas bijna leeg is zullen we zoveel mogelijk zaken die geld kosten uitstellen naar volgend voorjaar.

Schilderen laatsteloodjes af-small Schilderen laatsteloodjes afsluiten-small

Mocht iemand een van de volgende zaken / partijen tegenkomen dan zullen wij als bestuur regelen dat we dit direct ophalen:

- Voor de vloer om het clubhuis: +/- 200 m2 stoeptegels
 - Voor de vloer in het clubhuis: +/- 30 m2 zwarte betontegels
 - Voor het botenhuis zoeken we een wandconstructie waar we de kano’s in kunnen leggen/opbergen
 - Wit zand
 - Puin

Warme groet namens het bestuur