Beste watersportleden,

De Elfstedentocht gaat jammer genoeg niet door, maar zaterdag 11 februari organiseren wij de eerste WSV de Beuningse Plas schaatstocht.  Het zal een schaats/puzzeltocht worden met een kleine en een grote ronde die door de hele wijk zal gaan. Bij de finish krijg je een oorkonde en een warme consumptie. De kleine ronde is voor deelnemers tot ongeveer 8 jaar. Jongeren en volwassenen gaan natuurlijk voor de grote ronde.

Bij de start krijg je informatie over de route en wat de bedoeling is. Je kunt vervolgens starten tussen 14:30 en 15:30. De kosten zijn 2 euro inclusief een warme consumptie.

Het startpunt zal zijn de achtertuin van Karpergracht 20. Dit wordt met vlaggen van onze vereniging aangegeven.

Wij hopen jullie allen zaterdag op het ijs te zien !

IJspret Beuningse Plas 2012

Programma wijzigingen voorbehouden, kijk voor de laatste informatie altijd op de website www.wsvdebeuningseplas.nl

Tot zaterdag !

Watersportvereniging de Beuningse Plas.

Inge Hermans, namens de activiteitencommissie.