Vlak voor het einde van het  oude jaar heeft de Rabobank heeft ons 2500 Euro ons blij gemaakt met een schenking ten behoeve van de aanschaf van lesmateriaal.  In afwachting van de realisatie van het clubhuis, zullen we ons alvast orienteren op welke bootjes dit moeten worden, en zodra het clubhuis in gebruik wordt genomen, willen we deze bootjes aanschaffen. Nadere informatie volgt in de loop van het voorjaar. Mochten er wensen zijn vanuit de leden, laat het ons dan weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ik wens u allen namens het bestuur een gelukkig en gezond 2012 en hoop u allen op 12 Mei bij de opening van het watersportseizoen weer te spreken.

Links: afwachten tot de uitreiking, foto rechts: 2500 euro oftewel 2 bootjes !

De Rabobank heeft nog meer uitgedeeld.

Inge Hermans