Het bestuur heeft na rijp beraad besloten om de Water & Vuurtocht dit jaar vanwege de Corona maatregelen te annuleren. De beperkingen die ons worden opgelegd maken het onze vereniging te moeilijk om een ontspannen evenement te organiseren. Regels als het verbod op dansen en schreeuwen/juichen en het overal toezicht houden op de 1.5 meter afstand is niet werkbaar op zo'n gezellig sociaal evenement als de Water & Vuurtocht, waar ook veel niet-leden toe worden aangetrokken.

Het risico op toezicht vanuit de politie of de Veiligheidsregio, en daarmee het risico op een forse boete voor de club, vinden we te groot. Het spijt ons jullie dit te moeten mededelen. Het is een bijzondere tijd en we hopen dat we volgend jaar weer als vanouds van deze succesvolle activiteiten kunnen genieten.

De Drijf-in bioscoop gaat vooralsnog wel door op 19 september (en bij slecht weer zal het verplaatst worden naar 26 september a.s.). Wees welkom om je hiervoor aan te melden via deze website. Dit is binnenkort mogelijk, dus houd de website in de gaten !