Logo wsvdebeuningseplasNa het succes van vorig jaar is er op zondag 6 september en zondag 13 september weer een Kanoexperience - die net als vorig jaar - gegeven wordt door Maarten Holdrinet, een ervaren instructeur die alle technieken onder de knie heeft. Het programma is 2 x 1,5 uur, waarbij in de eerste les de nodige technieken worden geleerd en in de tweede les hierop door wordt gegaan, met een aantal spelvormen. Voor volwassenen wordt een aparte groep gemaakt bij voldoende deelnemers (max. 8 per 1.5 uur). Mocht het weer tegen zitten dan hebben we nog een dag gepland op zondag 27 september.

Na deze cursus mag je zelfstandig met een verenigingskano op pad, want je krijgt dan een certificaat. Dit geldt overigens alleen als je aan 2 lessen mee doet. Inschrijven kan niet meer.

kanoexperience2014_53

De cursus vindt plaats op 6 en 13 september tussen 14.00 en 17.00, de exacte tijd hangt af van het aantal deelnemers.

Maarten neemt fijne wildwaterkanos en ander materiaal mee, dus je hebt geen eigen kano nodig.
Deelname kost 15 euro voor 2 lessen, en bij voldoende deelnemers gaat het door. Minimum leeftijd 8 jaar en diploma A en B. De lessen worden gegeven bij het water achter ons clubgebouw.

kanoexperience2014_24