Watersportvereniging de Beuningse PlasAan alle leden,

Op vrijdag 4 April om 20.30 bent u van harte welkom om onze Algemene Ledenvergadering bij te wonen in het clubhuis. De agenda is:

• 20.00: ontvangst
• 20.30 start ALV
• Verslag vorige vergadering
• Bestuurssamenstelling
• Financieel verslag en begroting 2014
• Activiteitenagenda 2014
• Bouwactiviteiten 2014

alvWe proberen nog een spreker van de gemeente te strikken, mits er nieuws te melden is. Hierover volgt nog nadere informatie.

Tanja Pfiferons heeft aangegeven haar taak voor de barcommissie neer te moeten leggen, in ieder geval de komende periode. Graag komen we in contact met iemand die deze leuke taak op zich wil nemen.
Het bestuurslid Bar is verantwoordelijk voor het organiseren van de kantine, samen met de vrijwilligers tijdens de activiteiten. Indien nodig zal een cursus worden aangeboden (Sociale Hygiene). Onze bar staat in de kinderschoenen, dus als je zin hebt om er samen met ons een gezellige, goed lopende kantine van te maken, bel dan even met Inge (06-14497125).

Verder heeft Koen Kruize al eerder afgelopen jaar zijn taken neer moeten leggen. Dit is onderling opgevangen en inmiddels hebben we een kandidaat voor de bestuursfunctie Bouw/Onderhoud. Ronald Thomassen heeft ons al heel veel geholpen in de afgelopen bouwperiode en hij overweegt deze taak nu via het bestuur voort te zetten.
Watersportvereniging de Beuningse Plas
Maar we zoeken natuurlijk altijd graag verder naar bestuurs- of commissie leden. Mocht je interesse hebben in een bestuursfunctie, bel gerust (06-14497125), we leren je graag kennen. In de komende jaren willen we graag de rol van penningmeester en voorzitter verversen (niet tegelijk). Wil je helpen de vereniging een stevig fundament te geven en verder uit te bouwen, dan ben je van harte welkom!

Graag tot ziens op 4 April in het clubhuis.

Inge Hermans
+31-614497125