Voor alle deelnemers aan de Water & Vuurtocht op 31 augustus. We gaan de komende zondag de 25e de route controleren op bevaarbaarheid en zo nodig aanpassen. De activiteiten aan de waterkant kunnen daardoor ook wat verschuiven. Zie het kaartje hieronder:

Vaarroute: laatste wijziging 29-8-2019 13:44

Op zaterdag 31 augustus 2019 organiseren wij alweer de 10e editie van de Water & Vuurtocht. Dit keer weer met leuke optredens tijdens de vaarroute, zoals bijvoorbeeld DJ's met een lasershow aan de waterkant + dans/ muziek optredens. Vorig jaar kwamen hier ongeveer 200 mensen op af met versierde en verlichte bootjes, dus ook dit jaar hopen wij weer op een goede opkomst.

Er is muziek bij het clubhuis en er zullen hapjes worden geserveerd vanaf een hapjes boot en/of vanaf vlonders langs de vaarroute. Het belooft een mooie avond te worden dus doe allemaal mee ! Mocht je geen boot hebben dan is er altijd wel iemand met een bootje waar je mee kunt varen. De tocht is gratis voor leden en introducees betalen 5 Euro.

Na afloop van de Water en Vuurtocht (rond 21:30) is er een spetterende Beachparty met DJ's bij het clubhuis georganiseerd door Eleven Events. Dit is gratis voor iedereen, maar vanaf 21 uur wordt er wel een vergoeding gevraagd voor de drankjes.

Aanmelden kan niet meer

DJ feestje aan de waterkant 2017 (foto: Sandra Arntz)

INDELING VAN DE AVOND
Net als andere jaren start de avond rond 18.45 / 19:00 uur met het roosteren van knakworstjes, marshmallows en brooddeeg boven de vuren. Als het rond 20:30  donker is, vertrekken we met mooi verlichte bootjes en varen een route door de Beuningse plas en weer terug naar het clubgebouw. (zie routekaartje). Tussen 21:30 en 22:30 u zal iedereen weer terug zijn en dan is er bij het clubgebouw een spetterende BEACHPARTY. Natuurlijk bouwen we een heerlijk warm vuur op zodat we nog heerlijk langs de waterkant kunnen genieten van een (hopelijk) mooie zomeravond. Een route kaartje en de laatste details volgen via de site.

DJ feestje aan de waterkant 2017 (foto: Sandra Arntz)

Deelname is gratis voor leden en 5 euro voor introducees. Graag hieronder even aanmelden zodat wij kunnen inschatten hoeveel mensen er komen i.v.m. hapjes en drankjes. Consumpties zijn gratis voor leden tot 21:00, dus wanneer men terug komt met de bootjes vragen wij een vergoeding voor de consumpties.

Passagiers kunnen zich ook aanmelden, we proberen dan een plaatsje te vinden aan boord van de boten (geen garantie). Heb je plaats over en wil je iemand meenemen, geef dat ook door in het inschrijfformulier. Daarnaast kan er ook gebruik gemaakt worden van de kano's (mits ervaring) en boten van de vereniging,maar graag reserveren via de inschrijving! (toewijzing gaat op volgorde van inschrijving en wordt apart bevestigd.

N.B. bij slecht weer wordt u via de website, facebook en nieuwsbrief geïnformeerd als we moeten afgelasten.

Vaarroute Water & Vuur 2019

Watervuur2014l