Op zaterdag 3 september 2016 organiseren wij de 7e editie van de Water & Vuurtocht. Dit keer een grotere route met 3 optredens tijdens de route en muziek bij het clubhuis. Langs de route wordt opgetreden door fanfare Kunst en Volharding, die bij de Lagune Singel opgesteld zullen worden. De tweede groep is een meerstemmig pop-koor van MHz onder begeleiding van Marijke Hormann Duo. Het MHz koor zal optreden bij de appartementen bij Waterdorp. Het derde optreden is gitaar & zang trio en hun locatie zal nader bekend gemaakt worden. Elk optreden duurt ongeveer een kwartier en een klein hapje wordt vanaf de kant geserveerd.

Watervuur2014l

Net als andere jaren start de avond rond 19.00 uur met het roosteren van knakworstjes, marshmallows en brooddeeg boven de vuren. Als het rond 20:30 donker is, vertrekken we met verlichte bootjes in 2 groepen (in tegengestelde richting) en varen langs de Lagune singel naar de appartementen, onder de brug van waterdorp door, langs het Ganzeneiland terug naar het clubgebouw. Rond 22:30 u zal iedereen ongeveer terug zijn. Bij het clubgebouw zullen nog live optredens van de artiesten zijn en natuurlijk bouwen we een heerlijk warm vuur op en kunnen we nog heerlijk langs de waterkant van een mooie zomeravond genieten.Een route kaartje en de laatste details volgen via de site. Deelname is gratis voor leden en 5 euro voor introducees. Graag hieronder even aanmelden zodat wij kunnen inschatten hoeveel mensen er komen i.v.m. hapjes en drankjes.

Aanmelden kan niet meer

Passagiers kunnen zich ook aanmelden, we proberen dan een plaatsje te vinden aan boord van de boten (geen garantie). Heb je plaats over en wil je iemand meenemen, geef dat dan ook a.u.b. door in het inschrijfformulier. Daarnaast kan er ook gebruik gemaakt worden van de kano's (mits ervaring) en boten van de vereniging (2 x elektro, 2 x roeiboot, 4 x peddelen), maar graag reserveren via de inschrijving! (toewijzing gaat op volgorde van inschrijving en wordt apart bevestigd.

N.B. bij slecht weer wordt u via de website, facebook en nieuwsbrief geïnformeerd als we moeten afgelasten.

kaart_waterwegen_Water_en_Vuur_2016.jpg
Routekaartje Water & Vuur 2016