Logo wsvdebeuningseplasOp zondag 3 juli en zondag 10 juli gaan we weer met optimisten zeilen nabij het clubhuis. Voor de gevorderden hebben we ook een Open Bic.

EXTRA INFO: Vanwege veel aanmeldingen hebben wij op zondag 4 september een extra zeildag ingelast.

Vanwege het weer is het ochtendprogramma van 4 september vervallen en verschoven naar de middag vanaf 14:00 tot ongeveer 16:30. Hopelijk is het dan beter zeilweer.

Aanmelden kan niet meer

Doelstelling is om de grondbeginselen van het zeilen te leren, waarbij de basistheorie over zeilbegrippen, techniek en vaardigheden gecombineerd wordt met natuurlijk het zeilen zelf. De nadruk zal liggen op de praktijk; het moet vooral leuk zijn! Maar we willen zeker ook iets bijbrengen.

zeilbootjes 1

De cursus duurt twee dagdelen: (Afhankelijk van het aantal deelnemers kan het programma veranderen).

Aanmelden voor 3 of 10 juli kan niet meer ....

Kies een dagdeel op zondag 3 juli en/ of een dagdeel op zondag 10 juli.
De tijden op beide dagen zijn als volgt:

Zondag 10:00 - 12:30

Het maximaal aantal deelnemers bedraagt 20 (10 per dagdeel), op volgorde van inschrijving.

We varen in Optimisten en hebben ook een Open Bic. In principe met twee cursisten per bootje, of evt. wisselen als het te krap is.
Heb jij zelf een Optimist of een soortgelijk zeilbootje, en wil jij die meenemen voor de cursus, of beschikbaar stellen voor anderen, dan horen wij dat graag. Daarmee kan het aantal cursisten worden vergroot.

Voorwaarden voor deelname:
• Leeftijd: tussen de 8 en 14 jaar
• Diploma’s: zwemdiploma A en B
• Kosten: € 15,- per twee dagdelen (€ 7.50 voor 1 dagdeel).

Niet-leden dienen zich eerst aan te melden als lid (zie menu bovenaan de website).

Wij hopen jullie weer te zien tijdens de zeilcursus !

Jan-Willem Jutte
Cursusleider zeilen