Logo wsvdebeuningseplasOok dit jaar is er weer volop de gelegenheid om op speelse manier te leren kanovaren tijdens de Kano Experience. De cursus wordt gegeven door Maarten Holdrinet, een ervaren instructeur die alle technieken onder de knie heeft. Het programma is 2 x 1,5 uur, waarbij in de eerste les (bij het clubhuis) de nodige technieken worden geleerd en in de tweede les gaan we naar de Spiegelwaal in Nijmegen. Voor volwassenen hebben we een aparte groep gemaakt omdat er al een aantal hebben ingeschreven.

De Kano Experience op de Spiegel waal in september gaat gewoon door, mits voldoende deelnemers.

Aanmelden kan niet meer.

Na deze cursus mag je zelfstandig met een verenigingskano op pad, want je krijgt dan een certificaat. Dit geldt overigens alleen als je beide dagen meedoet en je natuurlijk hebt laten zien dat je het kanovaren, in-en uitstappen goed onder de knie hebt.

De Kano Experience is op 11 & 18 september. Je kunt kiezen tussen 10.00 of 12.00. Op 18 september (met uitwijk mogelijkheid naar 2 oktober) sluiten we het seizoen af met een tocht op de Spiegelwaal. Hiervoor kun je je opgeven als je minimaal 1 lesblok van Maarten hebt gevolgd. Dus ook als je in juli hebt meegedaan, kun je hiervoor nog extra inschrijven (losse kosten hiervoor 10 euro, eigen vervoer).

Maarten neemt fijne wild-water kano's en ander materiaal mee, dus je hebt geen eigen kano nodig. Meer details volgen na inschrijving.

• Kosten: Deelname kost 15 euro, en bij minimaal 6 deelnemers gaat het door.
  • Vereisten: Minimum leeftijd 8 jaar en diploma A en B.

kanoexperience2014_53