Beste watersportleden,

Logo wsvdebeuningseplasGraag nodigen we iedereen uit om op vrijdag 24-4 vanaf 20:30 uur bij het clubhuis (Verlengde Reekstraat 1a) te komen om (hernieuwd) kennis te maken en om de inzet als vrijwilliger in het komende seizoen te bespreken. Je kunt al helpen als vrijwilliger door 1 dagdeel mee te helpen achter de bar, langs de waterkant of een van de andere taken, afhankelijk van je interesse.

Kom dus gerust, ook als je nog niet zeker weet welke ondersteuning je zou willen bieden. Gezamenlijk maken we er weer een mooi seizoen van, met zondag-openstellingen, Jaarfeest, Water & Vuurtocht en wat we verder allemaal nog willen doen.

kanoexperience2014_38

DSC09268 foto

Graag tot 24 April bij het clubhuis!

Meld je aan via deze Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 06-14497125 als je vragen hebt.

Inge Hermans
Voorzitter WSV de Beuningse Plas