Logo wsvdebeuningseplasZondag is de laatste dag van de Kanoexperience, die gegeven wordt door Maarten Holdrinet, een ervaren instructeur die alle technieken onder de knie heeft. Het programma is 2 x 1,5 uur, waarbij in de eerste les de nodige technieken worden geleerd en in de tweede les hierop door wordt gegaan, met een aantal spelvormen. Voor volwassenen wordt een aparte groep gemaakt bij voldoende deelnemers.

Na deze cursus mag je zelfstandig met een verenigingskano op pad, want je krijgt dan een certificaat. Dit geldt overigens alleen als je beide dagen meedoet.
Je kunt niet meer inschrijven voor de kano cursus Kanoexperience.

kanocursus2009011MaartenHoldrinet

De cursus vindt plaats op 21 en 28 September, tussen 14.00 en 17.00, exacte tijd hangt af van het aantal deelnemers. Bij slecht weer is 5 Oktober de uitwijkdatum.

Maarten neemt fijne wildwaterkanos en ander materiaal mee, dus je hebt geen eigen kano nodig.
Deelname kost 15 euro, en bij minimaal deelnemers gaat het door. Minimum leeftijd 8 jaar en diploma A en B.

Zondagopeningen
Op 7, 14, 21 en 28 September is het clubhuis ook open voor reguliere activiteiten. Daarvoor kun je een bootje reserveren via deze LINK.

kanocursus2009010