Logo wsvdebeuningseplasOp zondagmiddag 18 mei kunnen alle jeugdleden om 15.00 uur meedoen aan de Beuningse Plas Klompenbotenrace. Je maakt thuis een klompenbootje.

Je klomp en zeiltje kun je ook als setje kopen. Je koopt dan een klompje van 14 cm lang en zeil van 24 cm hoog. Je moet dan alleen een gaatje boren in de klomp voor het zeil. En de klomp natuurlijk mooi versieren.
Je kunt het setje voor € 4,00 kopen (zolang de voorraad strekt en graag gepast betalen). Afhalen bij Forelgracht 21. Tussen 7 uur en 8 uur.

IMG_1396Deze versier je en neem je mee naar het clubhuis. Hier kiezen we de mooiste boot uit. Daarna mag je bootje laten varen. Welk bootje komt het verst?. De prijswinnaars voor het mooiste klompbootje en het snelste klompbootje krijgen natuurlijk een leuk prijsje.

Voor alle leden vanaf 16 jaar is er vanaf 16.00 uur een modelbotenrace. In groepjes van twee wordt er gestreden voor de snelste vaart. Na deze afvalrace blijft er 1 winnaar over. Voor deze winnaar hebben we natuurlijk ook een leuke prijs.

Verder zijn er enkele op afstand bestuurbare modelbootjes geregeld.

Tot slot zijn we bezig met 2 grote aqua ballen. Deze komen echter niet op tijd binnen voor deze activiteit, maar kunnen door de leden tijdens de komende zondagopeningen gebruikt worden. 1 bal is geschonken door een lid van de WSV, daarvoor nog hartelijk dank namens het bestuur!. De aquabal is erg leuk voor jong en oud.

Dus kom zondag ook even kijken, de weersverwachtingen zijn erg goed !

aquabal1 aquabal2

Aqua ballen

DSC04851 IMG_1418

Klompenrace bij de WSV enkele jaren geleden