Logo wsvdebeuningseplas22 juni: verenigingsfeest WSV de Beuningse Plas

Watersportvereniging de Beuningse Plas viert zondag 22 juni het jaarlijkse verenigingsfeest met veel activiteiten op en rond het water.

Het jaarlijks verenigingsfeest voor alle leden van Watersportvereniging de Beuningse Plas is weer gevuld met een vol en leuk programma voor jong en oud met als afsluiting de bekende, lekkere BBQ.

2013opening24

Het programma
We starten om 15.00 uur en we eindigen rond 21.00 uur.
Vanaf 14.45 uur ben je welkom om op activiteiten in te tekenen. Voor sommige onderdelen geldt vol=vol.

Wat kun je verwachten:
• Luchtkussen
• Pony rijden ism Manage La Grande, start vanaf 15.30 tot maximaal 16.30 uur
• Kleurplaten en knutselen
• Schminken
• Waterspelletjes bij het clubhuis
• Watersurvival op het water (vanaf 9 jaar en ouder): start vanaf 15.30 uur tot maximaal 16.30 uur
• Aquabal lopen (maximaal 5 minuten)
• Aquaskipper voor de durvers (voor 12 jaar en ouder)
• En natuurlijk kunnen leden met ervaring varen in de zeilbootjes en kano's.

2013opening106 2013opening162

2013opening184

aquabal1 p1040353

Gezellig eten en drinken
Drank en eten gaat dit jaar weer op inschrijving. Vergeet je dus niet vooraf aan te melden en het inschrijfformulier mee te nemen. Om 18.00 uur starten we met onze gezellige BBQ.

Muziek
Tijdens de activiteiten en BBQ zorgen we voor live muziek. Try2 treed dan op, de band van Koen Vergoossen en Jesje van Iperen.

Try2a

Slecht weer?
We zorgen dat je warm en droog staat. Bij hele slechte weersomstandigheden plannen we een nieuwe datum. In dat geval melden we dit uiterlijk 19 juni op deze site.

Nog geen lid van de leukste watersportvereniging van Beuningen?
Klik dan op deze link. Print het formulier uit, vul het formulier in, onderteken het en geef het af bij een van de bestuursleden. Op zondagmiddag kun je altijd even langskomen bij ons clubhuis en je daar meteen inschrijven.

• Niet leden (volwassenen en kinderen) zijn altijd welkom om even te komen kijken.
• Deelnemen voor niet-leden kan alleen als introducé van een lid. Je betaalt dan € 15,- per persoon.
• Ben je al lid? Dan is het feest –alleen na inschrijving- inbegrepen in je lidmaatschap en dus gratis.

Inschrijven kan niet meer vanwege de inkoop voor de BBQ.