Watersportvereniging de Beuningse PlasOp zaterdag 24 augustus kun je als lid weer GRATIS meedoen aan de sfeervolle Water en Vuur avondtocht in de Beuningse Plas. Het is alweer de zesde keer dat dit evenement door WSV de Beuningseplas georganiseerd wordt. Web FM zal filmopnamen maken en samen met de muziekvereniging  en scouting verwachten wij ongeveer 160 mensen. Inschrijven is niet meer mogelijk.

66watervuur2011

Het programma is als volgt:

• Om 19.00 uur verzamelen bij ons clubhuis "de Lagune", Verlengde Reekstraat 1a (richting Manege La Grande. We starten met vuur maken. Zodra het vuur goed brand, kunnen de kinderen marshmellows en worstjes gaan roosteren. Zelf een stoeltje of kleed meenemen.

• De vakantie zit er weer op. Alweer toe aan een relaxmoment? Bij Quality Time Massage kunnen volwassenen vanaf 19.00 uur terecht voor een gratis stoel massage van 10-15 minuten. zie ook http://qualitytime-massage.nl

• Ook Scouting Beuningen'76 is weer van de partij en zal iedereen weer verrassen met een waterwaardig bouwwerk.

• Rond 21.15 uur varen we met de 'verlichte en versierde' bootjes door de wijk. We hebben dit jaar weer 1 centrale route in de buurt van de Lagune, het ganzenmeertje en rondom deze vaargeulen. Vorig jaar is er op de lange routes in het donker nauwelijks gevaren.
    Langs de routes zullen op een aantal plaatsen hapjes staan of geserveerd worden en kun je naar muziek luisteren. Muziekvereniging Kunst en Volharding zal net als vorig jaar weer een geweldig optreden vanaf de waterkant geven.

• Natuurlijk vinden we het leuk als je je vlonder verlicht en versiering is natuurlijk helemaal feestelijk. Wil je ons helpen en vind je het leuk om alle langsvarende bootjes langs je vlonder te verwelkomen? Meld je dan aan (e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Je ontvangt dan bericht met meer informatie!

• Vanaf 22.00 gaan we genieten van een hapje en een drankje rondom het vuur. De avond eindigt als het vuur is gedoofd.

ROUTEKAART versie 24-08-2013 15:31
  • WaterVuur2013-routekaart2

Water en vuurtocht 2008 Water & Vuur 2010

Nog geen lid? Lid worden kan HIER. Het lidmaatschap voor 2013 is na 1 augustus met 50% gereduceerd.

Tips en aandachtspunten:

• De lampjes / lantaarns / lampionnen op de boten veilig op de boot monteren. Open vuur in een polyester boot is niet verstandig. Maar er zijn tegenwoordig heel veel oplaadbare ledlampjes te krijgen!

• Geen boot? Probeer zelf een zitplaats te regelen! Er zijn altijd mensen die hun boot willen uitlenen of een plaatsje vrij hebben op de avond zelf.

• Kinderen mogen alleen mee onder begeleiding van een volwassene. Ouders zijn gedurende de hele avond verantwoordelijk voor hun kinderen. Ook bij het kampvuur!
  • Kano- en zeilcursus
    De inschrijvingen voor de kanocursus (25 augustus en 1 september) en de zeilcursus (24 en 25 augustus) zijn geopend.

Er zijn nog enkele plekken vrij voor de kanocursus en zeilcursus in het weekend van de Water- en Vuurtocht voor volwassenen en kinderen vanaf 8 jaar.

Schrijf je snel in!

Klik HIER om je in te schrijven voor de gratis kanocursus tijdens de zondagopeningen. Je kunt ook een e-mail sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. om je aan te melden.

Inschrijven voor de zeilcursus kan niet meer. Deze zit helemaal vol.

watervuur2009032

Wijzigingen voorbehouden. Kijk daarom altijd op de website voor het laatste nieuws.

Tot zaterdag 24 augustus !

De activiteitencommissie.