Watersportvereniging de Beuningse PlasBeste watersportleden,

Op zaterdag 24 en zondag 25 augustus gaan we met Optimisten zeilen op het Ganzenmeertje. Inschrijven kan niet meer.

De cursisten die zich al hadden ingeschreven voor de cursus in juni die niet door ging, graag even opnieuw inschrijven.

In principe zijn de tijden als volgt:

Zaterdagochtend  10.00 - 12.30  en zaterdagmiddag  14.00 – 16.30 uur.
Zondagochtend 10.00 - 12.30 en zondagmiddag 14.00 – 16.30 uur

Cursus zeilen met optimisten op het Ganzenmeertje (2012)

Informatie:
Doelstelling is om de grondbeginselen van het zeilen te leren, waarbij een stukje theorie over zeilbegrippen, techniek en vaardigheden gecombineerd wordt met natuurlijk het zeilen zelf. De nadruk zal liggen op de praktijk; het moet vooral leuk zijn! Maar we willen zeker ook iets bijbrengen.

De cursus duurt twee dagdelen: (Afhankelijk van het aantal deelnemers kan het programma veranderen).
Kies voor een dagdeel op zaterdag én een dagdeel op zondag:

zaterdag:

10.00 – 12.30 uur
of 14.00 – 16.30 uur

zondag:

10.00 – 12.30 uur
of 14:15 – 16.30 uur

Er wordt tussen de middag geen lunch aangeboden.

Het maximaal aantal deelnemers bedraagt 24 (12 per dagdeel), op volgorde van inschrijving. We varen in zgn. "optimisten", in principe met twee cursisten per bootje, of evt. wisselen als het te krap is. Heb jij zelf een "optimist" of een soortgelijk zeilbootje, en wil jij die meenemen voor de cursus, of beschikbaar stellen voor anderen, dan horen wij dat graag. Daarmee kan het aantal cursisten worden vergroot.

Cursus zeilen met optimisten (2012)

Voorwaarden:
Voorwaarden voor deelname:

• Leeftijd: tussen de 8 en 14 jaar
  • Diploma’s: zwemdiploma A en B
  • Kosten: € 15,- per twee dagdelen

Niet-leden dienen zich eerst aan te melden als lid!! Dat kan via deze link

Wij hopen jullie weer te zien tijdens de zeilcursus !

Jan-Willem Jutte
Cursusleider zeilen