Watersportvereniging de Beuningse PlasSchaatsactiviteiten zaterdagmiddag 26 januari van 15.00 tot 17.00 uur

Op het ijs voor het boothuis van WSV de Beuningse Plas organiseren we zaterdagmiddag 26 januari van 15.00 uur tot 17.00 uur een aantal leuke ijsactiviteiten, zoals een ijshockeywedstrijd, sleeën bowlen en ijs eierlopen.
Natuurlijk zorgen we ook voor een gezellig koek en zopie bij het boothuis. Voor € 0,50 geniet je van een beker warme chocomelk, een glaasje Glühwein, een bakje erwtensoep of een gevulde koek. Warm op bij de vuurkorven en klets gezellig bij met de buurtbewoners!

Schaatstocht 2012

Wil je meehelpen?
Help ons met het sneeuwvrij maken van het ijs voor het boothuis.  Zo zorgen we voor een nog dikkere ijslaag! Wil je helpen op zaterdagmiddag bij onze activiteiten op het ijs of achter de koek en zopie? Ook dan horen we het graag via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Veilig schaatsen
Natuurlijk houden we goed in de gaten of het ijs veilig is. Blijkt zaterdagmiddag dat het toch niet veilig is? Dan melden we dit zaterdag rond het middaguur op deze site!
Wil je zelf meer informatie lezen over veilig ijs, lees dan eens dit artikel.

ijspret2012