Watersportvereniging de Beuningse PlasAan de Waterkant gezellig bijpraten over de vakantie?

Graag nodigen we jullie weer uit voor deelname aan de sfeervolle Water en Vuur avondtocht op Zaterdag 18 Augustus. Je kunt niet meer aanmelden.

66watervuur2011
Water & Vuur avondtocht 2011

Het programma is als volgt:

• Om 19.00 is het verzamelen bij "de Lagune", Verlengde Reekstraat 1a(richting Manege La Grande), de locatie van ons clubhuis. We beginnen dan met vuur maken. Zodra het vuur goed brand, kunnen de kinderen alvast broodjes en worstjes gaan roosteren. Zelf aub een stoeltje of kleed meenemen.
  • Ter ontspanning biedt Quality Time Massage aan volwassenen een gratis stoel massage aan van 10-15 minuten. zie ook http://qualitytime-massage.nl
  • Om 21.15 varen we met de’verlichte en versierde’ bootjes door de wijk. Er zijn dit jaar 3 routes, zodat er meer spreiding over de wijk is. De groene route duurt ongeveer een half uur, de rode en blauwe route duurt ongeveer 45 minuten tot 1 uur, afhankelijk van hoe snel je vaart. Langs de routes zullen op een aantal plaatsen hapjes staan of geserveerd worden.
  • Aan de waterkant bij de Lagunesingel zal Muziekvereniging Kunst en Volharding een optreden verzorgen van ongeveer 21.15 tot ongeveer 22.15
  • Vanaf 22.00 gaan we genieten van een hapje en een drankje rondom het vuur. Kinderen kunnen brood bakken in het vuur of worstjes roosteren en natuurlijk is er alle tijd om de vakantie verhalen te vertellen. De avond eindigt als het vuur is gedoofd.

Deelname aan deze activiteit is gratis voor leden.
Je kunt niet meer aanmelden. Lid worden kan HIER en kost per jaar 12.50 voor jeugdleden, 27.50 voor volwassenen. Indien er 2 volwassenen lid zijn uit 1 gezin, hoeft slechts 30 euro betaald te worden voor 2 volwassenen. Het lidmaatschap voor 2012 na 1 Augustus is 50% gereduceerd.

Tips en aandachtspunten:

• De lampjes / lantaarns / lampionnen op de boten dienen veilig op de boot gemonteerd te zijn. Open vuur in een polyester boot is niet verstandig.
  • Geen boot? Probeer zelf een zitplaats te regelen! Er zijn altijd mensen die hun boot willen uitlenen of een plaatsje vrij hebben
  • Kinderen dienen onder begeleiding van een volwassene te zijn. Ouders zijn gedurende de hele avond verantwoordelijk voor hun kinderen. Ook bij het kampvuur is dit van toepassing.
  • Mocht het weer niet goed zijn, dan wordt de activiteit afgelast. Hou hiervoor de website in de gaten.

Hieronder de vaarroute. Klik op de kaart om te vergroten.

Kaart Water & Vuur 2012

watervuur2009004

Wij hopen jullie allemaal te zien bij de Water en Vuur avondtocht !

Met vriendelijke groet,

Inge Hermans