Watersportvereniging de Beuningse PlasGezocht:

Leden die in de Senioren week op Maandag 2 en Woensdag 4 Juli 's avonds om 20.30 maximaal een uur met leden van de Seniorenverenigingen door de wijk willen varen. Het doel is om de senioren een leuke avond te bezorgen, en om mensen te interesseren voor de vereniging. Er zal een bijdrage van 5.00 worden gevraagd per senior als bijdrage aan de realisatie van het clubgebouw. Na afloop van de rondvaart bieden we een kop koffie of thee met wat lekkers aan bij ons nieuwe botenhuis (natuurlijk ook voor de schippers !) en zullen iedereen dan graag nog meer over de vereniging en de activiteiten van de vereniging vertellen.

Afhankelijk van het aantal boten en zitplaatsen zullen we inschrijvingen accepteren. Als je mee wilt doen, dan graag even een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., met vermelding van het aantal zitplaatsen in de boot.

watervuur2009034

We hopen er gezellige, succesvolle avonden van te maken.

Inge Hermans