Watersportvereniging de Beuningse PlasHallo Leden en geïnteresseerden,

Omdat het weer komende zaterdag nogal fris wordt en de voorbereidende werkzaamheden voor de bouw van het clubhuis zijn afgerond, hebben we ervoor gekozen om de opening van het Watersportseizoen op te schuiven naar zondag 3 Juni.

We grijpen het komende weekend aan om te starten met het bouwen van het botenhuis, zodat we bij het feest ook de opening van het botenhuis kunnen vieren. Ook zullen we op die datum dan de nieuwe zeilbootjes kunnen dopen, die voor de vereniging zijn aangeschaft.  Deel 2 van het clubhuis (kantine) volgt later in het jaar.

Fundering clubhuis 2012 Fundering clubhuis 2012

De fundering van ons clubhuis ligt er al.

De datum van de opening wordt in de loop van deze week bekend, dit hangt mede af van de activiteiten die we moeten verschuiven.  Het zeilen met optimisten zal blijven staan op dit zelfde weekend, en zal worden ingepast in het programma van het weekend.

Ik wil alvast alle vrijwilligers bedanken voor de inzet tot nu toe, voor zowel de activiteiten als de bouw.

Met vriendelijke groet,

Inge Hermans