Beste watersportleden,

Op zaterdag 25 en zondag 26 augustus gaan we weer met Optimisten zeilen op het Ganzenmeertje. Deels is het de inhaalles van juni die uitviel i.v.m. het slechte weer, maar er is ook plaats voor nieuwe kandidaten.

In principe zijn de tijden als volgt:

Zaterdagochtend   van 09.30 – 12.30  en zaterdagmiddag van          14.00 – 17.00 uur
Zondagochtend     van 09.30 – 12.30  en zondagmiddag   van           14.00 – 17.00 uur.

INSCHRIJVEN KAN NIET MEER !!

Fijne vakantie allemaal en tot aan het water !!

Cursus zeilen met optimisten 2012

Informatie:
Doelstelling is om de grondbeginselen van het zeilen te leren, waarbij een stukje theorie over zeilbegrippen, techniek en vaardigheden gecombineerd wordt met natuurlijk het zeilen zelf. De nadruk zal liggen op de praktijk; het moet vooral leuk zijn! Maar we willen zeker ook iets bijbrengen.

De cursus duurt twee dagdelen: (Afhankelijk van het aantal deelnemers kan het programma veranderen).

zaterdag:
9.30 – 12.30 uur
of 14.00 – 17.00 uur

zondag:

9.30 – 12.30 uur
of 14:15 – 17.00 uur

Er wordt tussen de middag geen lunch aangeboden.

Het maximaal aantal deelnemers bedraagt 24 (12 per dagdeel), op volgorde van inschrijving. We varen in zgn. "optimisten", in principe met twee cursisten per bootje, of evt. wisselen als het te krap is. Heb jij zelf een "optimist" of een soortgelijk zeilbootje, en wil jij die meenemen voor de cursus, of beschikbaar stellen voor anderen, dan horen wij dat graag. Daarmee kan het aantal cursisten worden vergroot.

Cursus zeilen met optimisten 2012

Voorwaarden:
Voorwaarden voor deelname:

• Leeftijd: tussen de 8 en 14 jaar
  • Diploma’s: tenminste zwemdiploma A en B
  • Kosten: € 15,- per twee dagdelen

Niet-leden dienen zich eerst aan te melden als lid!! Dat kan via deze link

Wij hopen jullie weer te zien tijdens de zeilcursus !

Jan-Willem Jutte
Cursusleider zeilen