Logo wsvdebeuningseplasHoudt zondag 26 juni je agenda vrij voor een spetterend jaarfeest! Feest op en om het water, met attracties, muziek en hapjes (BBQ) aan de waterkant. Meld je snel aan! Dan weten wij hoeveel inkopen we gaan doen om er een fantastisch feest van te maken!

Het programma is weer goed gevuld, met meerdere activiteiten op en langs het water, voor jong en oud! Afsluitend houden wij weer een gezellige barbecue. De verschillende activiteiten starten vanaf 14:00 uur, de BBQ zal ca. 17:30 aan gaan.

AANMELDEN KAN NIET MEER.

Kosten deelname en barbecue:

• Leden: 5 euro voor volwassenen en 2.50 voor kinderen.
  • Introducees: 10 Euro

Graag introducees ook van te voren aanmelden en op de dag zelf even melden bij de bar in ons clubhuis. Voor deelname aan de barbecue vragen wij iedereen die vooraf aangemeld is om zijn/haar naam aan te vinken op de presentielijst bij ons clubhuis.

jaarfeest-fotocollage.jpg

Uitdrukkelijk willen we hierbij melden dat het gebruik van de attracties voor eigen risico is. We raden kinderen aan om water- of surfschoentjes te dragen omdat aan de waterkant soms schelpen kunnen liggen met scherpe randjes.

Tot ziens langs de waterkant !
Namens de activiteitencommissie

Inge Hermans