logoIn nauwe samenwerking met hardloopvereniging Beuningen gaan we varen, fietsen en hardlopen. De eerdere editie 2 jaar geleden ging helaas niet door vanwege coronaperikelen Vanuit de HVB bestaat de commissie uit Karin van der Heiligenberg, Jark Snijder, Wil Hesseling en Jos van der Voort, vanuit de WSV bestaat de commissie uit Folkert van t Oever en Anne-Marie van den Hoek. Inmiddels is de eerste vergadering met de commissieleden van de HVB geweest en wordt in snel tempo gestart met de voorbereidingen om hier echt een gezellig, sportief en swingend evenement van te maken!

Veel zaken zijn al geregeld: er is een draaiboek, een planning, er zijn twee routes waaruit te kiezen valt en we hopen op een mooie zomers event! De inschrijving van deze eerste Boat Bike Run staat alleen open voor leden van beide verenigingen en hun gezinsleden!

Reserveer dus alvast in je agenda: zondag 3 juli. Het evenement start om 13 30 uur. Nadere informatie volgt, houd dus de website en je mailbox in de gaten!
Wil je helpen als vrijwilliger? Stuur even een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.