ZEILCURSUS VERZET NAAR ZONDAG 8 SEPTEMBER.

Zondag 25 augustus stond een zeilcursus gepland, maar aangezien er weinig wind voorspeld wordt (< 2bft) is besloten om de zeilcursus te verzetten naar zondag 8 september a.s. Deze dag gaan we weer met optimisten zeilen nabij het clubhuis. Voor de gevorderden hebben we ook een Open Bic.

Doelstelling is om de grondbeginselen van het zeilen te leren, waarbij de basistheorie over zeilbegrippen, techniek en vaardigheden gecombineerd wordt met natuurlijk het zeilen zelf. De nadruk zal liggen op de praktijk; het moet vooral leuk zijn! Maar we willen zeker ook iets bijbrengen. De lessen zijn erg leuk, meld daarom snel aan om hierbij te kunnen zijn !

AANMELDEN KAN NIET MEER

p1040187De cursus duurt twee dagdelen: (Afhankelijk van het aantal deelnemers kan het programma veranderen). Het eerste deel was op zondag 7 juli. Het tweede deel dus op zondag 25 augustus 2019.
De tijden zijn als volgt:

Zondag 12:00 - 14:00

Het maximaal aantal deelnemers bedraagt 10 per dagdeel op volgorde van inschrijving. We varen in Optimisten en hebben ook een Open Bic. In principe met twee cursisten per bootje, of evt. wisselen als het te krap is.
Heb jij zelf een Optimist of een soortgelijk zeilbootje, en wil jij die meenemen voor de cursus, of beschikbaar stellen voor anderen, dan horen wij dat graag. Daarmee kan het aantal cursisten worden vergroot.

foto p1040252

Voorwaarden voor deelname:
• Leeftijd: tussen de 8 en 14 jaar
• Diploma’s: zwemdiploma A en B
• Kosten (€ 7.50 voor 1 dagdeel).

Niet-leden dienen zich eerst aan te melden als lid (zie menu bovenaan de website).

Wij hopen jullie weer te zien tijdens de zeilcursus !

Jan-Willem Jutte
Cursusleider zeilen