Logo wsvdebeuningseplasHet vaarseizoen is volop begonnen met prachtig weer en er zijn leuke ideeën om jullie gezellige middagen en avonden te bezorgen bij onze Watersportvereniging. Gezellig met buurtgenoten sportief bezig zijn en genieten van het weer en onze prachtige wijk. Dat willen we allemaal toch?

Door de nieuwe huizen die gebouwd zijn, is het ledenaantal weer gestegen. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Maar er zijn helaas ook omstandigheden die ervoor zorgen dat we jullie om ondersteuning vragen. Enkele bestuursleden hebben door persoonlijke omstandigheden gas moeten terugnemen. We zijn daardoor met minder mensen om de vrijwilligerstaken op ons te nemen, en dat is lastig.

Nieuwe bestuursleden gezocht (noodoproep)

Willen we blijven genieten van wat de WSV ons kan bieden, dan hebben we extra handjes nodig. Zou jij ons willen ondersteunen om het vrijwilligersteam extra spirit te geven? Het hoeft niet veel tijd te kosten, alles helpt, vele handjes maken licht werk. Af en toe een bardienst draaien, het klusteam helpen met praktisch onderhoud, je financiële vaardigheden inzetten als penningmeester. Voor het klusteam zoeken we ook iemand die de klussen kan coördineren en de groepsapp onderhoudt om vrijwilligers te vragen.

Iedereen ziet de kinderen graag spelen op het water toch?

Laten we allemaal een handje helpen waar het kan. Mail of bel Wendy of Inge, daar zijn we superblij mee!

Bellen kan via 06 102 813 51 (Wendy) en 06 14497125 (Inge)