Logo wsvdebeuningseplasHet jaarfeest 2017 was weer een groot succes. Het weer was prachtig en er waren ongeveer 90 leden naar het clubhuis gekomen. De kinderen hadden veel plezier met de stormbaan op het water, zwemmen , het springkussen en het pony-rijden. Ik heb een aantal foto's van het jaarfeest 2017 in het fotoalbum gezet. Je de foto's bekijken door HIER te klikken. Meer foto's volgen.

Jaarfeest 2017

Corinne stuurde ons nog een aantal mooie foto's van de kanoexperience van 9 juli 2017 en zoals je kunt zien op onderstaande foto was het een prachtige dag met veel aanloop bij het clubhuis. De cursisten, de kinderen van Sjors Sportief en andere bezoekers hadden het prima naar hun zin tijdens de kano/zeil lessen.

Kanoexperience 2017

Voor meer foto's ga naar het fotoalbum op deze website of KLIK HIER.