Veel buurtbewoners, met name ook de gezinnen met kinderen, beleven veel plezier aan het water in de wijk. Dat blijkt ook uit de talrijke kano's en roeiboten. Dit is voor ons reden geweest om in Oktober 2007 een watersportvereniging op te richten.

De vereniging heeft onder andere ten doel het bevorderen van watersportactiviteiten, vooral voor de kinderen uit de Beuningse Plas. Vooralsnog zijn wij bezig met het werven van leden.

Een maand na onze oprichting hadden we spontaan uit de buurt al zo'n twintig leden. Nu (13 september 2009) staat de teller al op 359 leden !! Iedereen die op een of andere manier actief wil worden voor de vereniging is zeer welkom!

Beuningse Plas

Wilt u ook lid worden ? Klik hier om het inschrijfformulier te downloaden (PDF-formaat). Voor meer info zie hoofdstuk Lidmaatschap.