Logo wsvdebeuningseplasBeste leden maar ook niet-leden,

In september a.s. organiseren wij twee geweldige activiteiten, waarvan er één helemaal nieuw is. We gaan namelijk in samenwerking met Theater De Molen/Filmhuis + een Drijf-in bioscoop organiseren op vrijdagavond 22 september.

Een Drijf-in bioscoop is een open lucht filmtheater waarbij jullie zittend op het gras of in je bootje in het water, naar een film kunnen kijken. De film wordt geprojecteerd op een groot scherm langs het water, bij ons Clubhuis. De kaartverkoop is online al begonnen ! De tickets zijn te bestellen via de website van Theater De Molen/Filmhuis+. Klik op de rode button dan kom je direct op de ticketpagina van het Molenhuis terecht en kun je tickets bestellen.

Meer informatie over de kaartverkoop en de organisatie ontvangen jullie later van ons, en ook zullen er in september publicatieborden in het dorp komen. Ook niet-leden zijn welkom bij dit evenement, dus nodig gezellig ook je vrienden uit.

Op 2 september kunnen jullie weer meevaren met de Water & Vuurtocht waarbij genoten kan worden van diverse artiesten en muzikanten langs de vaarroute. Deze  verlichte tocht door onze mooie wijk is al jaren de populairste activiteit dus: Save the date
Ook mogen de volwassenen weer een gratis stoelmassage ontvangen van een van onze bestuursleden, Wendy, en kunnen de kinderen marshmallows opwarmen bij het kampvuur .

Watervuur2014l

Noteren jullie deze data vast in je agenda?

We wensen jullie een heel mooie zonnige en sportieve zomer toe, en zien jullie graag bij de WSV voor waterplezier.

Het bestuur.

Logo wsvdebeuningseplas