Logo wsvdebeuningseplasWe zijn al weer een paar weken op zondag open en een flink aantal leden heeft de weg weer gevonden naar het clubhuis. De nieuwe route die gevaren kan worden brengt veel mensen op het water, altijd een leuk gezicht.

Spiegelwaal
Komende zondagochtend 28 mei 2017 kan er gekanood worden op de Spiegelwaal voor iedereen die al een keer met de kano-experience heeft meegedaan of al ervaring heeft. Deze 'kayak-fit' training is van 10.00 tot 12.00 en zal starten indien er minimaal 8 inschrijvingen zijn. Al het materiaal wordt geregeld en er kan maximaal met 14 personen worden deelgenomen. Maarten Holdrinet verzorgt de training en de kosten zijn 10 euro per persoon. Aanmelden kan niet meer.

Kano varen Spiegelwaal 2016

Kanovaren op de Spiegelwaal 2016

Zondagmiddag varen?
Wil je op zondagmiddag komen varen en de wijk verkennen? Kom gerust langs, tussen 14.00 en 17.00 is er begeleiding en als er een groepje kan worden samengesteld, gaan we samen op pad door de wijk per kano. Een kleinere ronde of juist de allergrootste? Als je sterk genoeg bent dan doen we dit.

Zeilen kan ook in de buurt van het clubhuis, mits je al ervaring hebt opgedaan. Wil je het leren, schrijf je dan in voor de cursus, de data worden op de site geplaatst (nog niet definitief bekend).

Vrijwilligers!
De wervingsactie voor vrijwilligers heeft veel nieuwe mensen opgeleverd die hun steentje willen bijdragen. We plannen de activiteiten en bezetting zover mogelijk

in en afhankelijk van de interesse wordt een groepsapp gemaakt voor de details per onderwerp. Alvast hartelijk dank voor jullie hulp om dit seizoen onze vereniging verder uit te breiden.

Feest
Zet alvast in jullie agenda: op 11 juni is ons Jaarfeest met allerlei wateractiviteiten en spelletjes, afgesloten met een gezellige barbecue aan het eind van de dag. Meer details volgen.

Met vriendelijke groet,

Inge Hermans