Logo wsvdebeuningseplasZaterdag 3 september jl. was al weer de zevende editie van de Water & Vuur avond tocht door de Beuningse Plas georganiseerd door onze vereniging. Het weer was prima en de de opkomst zeer goed (ongeveer 100 leden en introducées hadden zich ingeschreven). De avond begon met het roosteren van marshmallows door de kinderen bij de vuurkorven en vanaf 20:30 trok een hele stoet verlichte bootjes met een routekaartje en een hapje door de Beuningse Plas.

WaterVuur2016-1.jpg

De tocht was dit keer langer dan voorgaande jaren en op 3 punten was muziek aan de waterkant (harmonie, gitaarmuziek en een meerstemmig koor). Na de tocht was er nog een gezellige avond bij het kampvuur waar men ook weer heeft kennis gemaakt met nieuwe leden/bewoners van de Beuningse plas. Het bestuur bedankt iedereen die heeft meegeholpen om deze dag tot een succes te maken. Hieronder enkele foto's van deze dag.

WaterVuur2016-20.jpg WaterVuur2016-4.jpg

WaterVuur2016-2.jpg WaterVuur2016-14.jpg

WaterVuur2016-7.jpg WaterVuur2016-10.jpg

WaterVuur2016-3.jpg

Foto's: Sandra Arntz / Rudo Hermsen

Meer foto's komen binnenkort in het fotoalbum te staan.